«Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω ότι θεωρούμε πως όλα έχουν πάει πάρα πολύ καλά. Η τροχονομική μας αστυνόμευση είχε αποτέλεσμα και αυτό φαίνεται με γυμνό οφθαλμό», ανέφερε η κ. Γεωργίου.
Ποδηλατόδρομος Λ. Νίκης
Αναφορικά με τον ποδηλατόδρομο της Λεωφόρου Νίκης, είπε ότι και η Τροχαία Θεσσαλονίκης υπέβαλε τις προτάσεις της με πολύ μεγάλο προβληματισμό. «Εμείς δεν θέλαμε να δώσουμε μια θετική ή αρνητική απάντηση για το αν πρέπει να υπάρχει ή όχι ο ποδηλατόδρομος. Μπήκαμε στη διαδικασία να σκεφτούμε τι είδους πόλη θέλουμε. Πλέον μια ορολογία που υπάρχει στην καθημερινότητά μας είναι αυτή της μικροκινητικότητας. Συνεπώς θέλουμε μια πόλη στην οποία θα δώσουμε περισσότερο χώρο στα οχήματα ή περισσότερο χώρο στους πεζούς; Εμείς δεν είμαστε αντίθετοι στο να υπάρχει ο ποδηλατόδρομος αλλά σαφώς πρέπει να λάβουμε υπόψη μας τα αποτελέσματα μιας σχετικής κυκλοφοριακής μελέτης ώστε να είναι ασφαλείς οι συμπολίτες μας όταν τον χρησιμοποιούν», υπογράμμισε η Αστυνόμος Α΄.
Βασικοί αξιόπιστοι οδικοί άξονες
Αναφορικά με την αποδοτικότητα της παρουσίας των τροχονόμων στους κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης ανέφερε: «Όταν ενισχυόμαστε με περισσότερο προσωπικό τότε μπορούμε πιο εύκολα να επέμβουμε και σε περισσότερες κεντρικές αρτηρίες. Σήμερα από την παρουσία των τροχονόμων μας μπορούμε να πλέον να μιλάμε για βασικούς αξιόπιστους οδικούς άξονες».
Έλεγχοι στα πατίνια
«Έχουμε σοβαρό πρόβλημα με τα πατίνια. Δυστυχώς οι συμπολίτες μας και κυρίως οι μικρότερες ηλικίες έχουν παρεξηγήσει τον ρόλο του πατινιού και το θεωρούν παιχνίδι. Το πατίνι είναι μέσο μεταφοράς. Πρόκειται για ένα προσωπικό ηλεκτρονικό όχημα. Υπάγεται στον ΚΟΚ. Το πρώτο και το βασικό, όταν οδηγούμε πατίνι θα πρέπει να φορούμε κράνος και γι αυτό το θέμα έχουν γίνει πολλές στοχευμένες δράσεις από την υπηρεσία μας. Μάλιστα έχουν βεβαιωθεί πάρα πολλές παραβάσεις για μη χρήση προστατευτικού κράνους, για μη χρήση του ειδικού γιλέκου που φωσφορίζει και το πιο σημαντικό για να γνωρίζει ο κόσμος, δεν μπορεί να γίνει χρήση του πατινιού από ανήλικους κάτω των 12 ετών. Αν εντοπίσουμε ανήλικο παραβάτη σε ηλεκτρικό πατίνι, αρχικά επικοινωνούμε με τους γονείς του», δήλωσε η κ. Γεωργίου.
Νέο σύστημα αυτόματης αναγνώρισης πικανίδων για ΑΜΕΑ
«Έχουμε υποβάλει το αίτημα για να προμηθευτούμε το νέο σύστημα αυτόματης αναγνώρισης πικανίδων για ΑΜΕΑ το ANPR. Αφορά ένα ειδικό τεχνολογικό μέσο. Πρόκειται για μια κάμερα που είναι τοποθετημένη σε βραχίονα σε ειδικό κουβούκλιο. Θα κάνει περιπολίες το αστυνομικό όχημα. Έχει τη δυνατότητα να εξετάζει αν το όχημα που έχει σταθμεύσει στην ειδική θέση αναπήρων είναι εκεί νόμιμα ή παράνομα», κατέληξε η κ. Γεωργίου.
Ακούστε όλη τη συνέντευξη εδώ