Οπως εξήγησε τα προβλήματα αυτά: «Ερχονται από πάρα πολύ παλιά, για παράδειγμα το μετρό Θεσσαλονίκης. Είναι ένα μεγάλο έργο. Τον πολίτη δεν τον ενδιαφέρει ποιος φταίει, ο πολίτης ζει την καθημερινότητά του. Βλέπει ότι δεν τελειώνει κάτι, άρα δυστυχώς είμαστε όλοι αναξιόπιστοι όλοι μαζί όσοι είμαστε σε ένα σύστημα.
Επομένως είναι δομικά τα προβλήματα, υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη γραφειοκρατία και δυστυχώς σε μερικά έργα δεν υπήρχε ποτέ σοβαρότητα. Δηλαδή ξεκίνησαν έργα στην πόλη που είχαν μόνο προμελέτη» σημείωσε ο κ. Γιουτίκας.
Τόνισε ακόμη ότι: «Δυστυχώς στη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει αυτό που λέει πάντα και ο Απόστολος Τζιτζικώστας, δεν υπάρχει αυτοδιοίκηση στην πράξη. Πρέπει να πάμε σε ένα μοντέλο τοπικής διακυβέρνησης. Να έχουμε και τους πόρους και την αρμοδιότητα να υλοποιούμε πράγματα».
Ο Κώστας Γιουτίκας υπογράμμισε ότι γίνονται πολλά περιβαλλοντικά έργα στην Κεντρική Μακεδονία (αποχεύτεσης, ύδρευσης, αναβάθμισης υποδομών, βιολογικοί καθαρισμοί στους δήμους κλπ) τα οποία δεν είναι έργα βιτρίνας αλλά ουσιαστικά. Αναφέρθηκε ακόμη στο ενιαίο παραλιακό μέτωπο 40 χιλιομέτρων που η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχει οραματιστεί και έχει συμφωνήσεις με τους παράκτιους δήμους, και μάλιστα αυτή τη στιγμή τα πρώτα έργα τα οποία ολοκληρώνονται είναι στα πρώτα έξι χιλιόμετρα δυτικά.