Για τους λόγους που οδήγησαν την ταλαιπωρία των οδηγών μίλησε αποκλειστικά στον Status FM o Γρηγόρης Λιογκαρίδης - Υπεύθυνος Τύπου της ''Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου''.
"Καταρχάς η εταιρεία έβγαλε μια ανακοίνωση την Παρασκευή στην οποία ανέφερε ότι γίνονται κάποιες έκτακτες εργασίες, που θα γίνουν στον Αλιάκμονα, γινόντουσαν δηλαδή όλη την εβδομάδα. Και κατά το δυνατόν, έτσι όσοι οδηγοί μπορούσαν, να αποφύγουν το κρίσιμο τετράωρο 6 με 10, στο οποίο συνήθως επιστρέφουν περισσότερο οι οδηγοί. Αυτό λοιπόν, μαζί με τις εργασίες που γινόντουσαν στον Αλιάκμονα και έπρεπε επειγόντως να ολοκληρωθούν, δημιούργησε αυτή την τεράστια καθυστέρηση των οδηγών", είπε ο κ. Λιογκαρίδης. "Οι εργασίες που γίνονται στον Αλιάκμονα ήταν εργασίες για τους αρμούς της γέφυρας, οι οποίες έπρεπε επειγόντως να γίνουν και να ολοκληρωθούν", τόνισε.
Το μποτιλιάρισμα ξεκίνησε λίγο μετά την Κατερίνη και κορυφώθηκε στα διόδια Κλειδιού.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν λίγο πριν τις 21.30 στο ύψος του Μακρύγιαλου, μετά την Κατερίνη και εξελίχθηκε σε πολύωρη καθυστέρηση, με τα οχήματα να σημειωτόν για περίπου 25 χιλιόμετρα, μέχρι το Κλειδί, κάνοντας 2,5 ώρες για μια διαδρομή μισής ώρας.
Οι τέσσερις λωρίδες που οδηγούν στον σταθμό διοδίων κατέληγαν αιφνιδίως σε μία λωρίδα κυκλοφορίας, χωρίς επαρκή πρόβλεψη για τη διαχείριση της αυξημένης ροής οχημάτων. Η κατάσταση έγινε χειρότερη από την επιστροφή εκδρομέων του Σαββατοκύριακου και τη μη πρόβλεψη λύσεων από την τροχαία.
Η αναστολή λειτουργίας των σταθμών διοδίων σε Κλειδί και Μάλγαρα επίσης φαίνεται πως δεν έδωσε κάποια λύση στην κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ: