Ο ίδιος μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης Status FM 107.7 και τον δημοσιογράφο Δημήτρη Βενιέρη είπε πως η μήνυση αυτή καθυστερεί τη διαδικασία και εξέφρασε την πεποίθηση ότι η δίκη θα ξεκινήσει το 2026. Αναφορικά με τον λόγο που προσέφυγαν στη δικαιοσύνη εναντίον του εφέτη ανακριτή, ο ίδιος δήλωσε ότι αυτός δεν στηρίζετε στα πραγματικά στοιχεία, καθώς από την αρχή είχε δοθεί σε όλους τους ενδιαφερόμενους η δυνατότητα λήψξς όλου του υλικού, το οποίο όμως δεν ήταν απαραίτητο για τη πραγματική έρευνα
Όπως τόνισε ο δικηγόρος Γιώργος Μπαρτζώκης ο επικεφαλής της διατήρησης του τόπου του εγκλήματος είναι η ανακρίτρια και κανένας κυβερνητικός παράγοντας ή του ΟΣΕ δεν μπορούσε να δώσει εντολή να σφραγιστεί ή όχι ο χώρος.
Όπως τόνισε σημειώθηκαν πολλά λάθη στη διαχείριση της υπόθεση όπως το γεγονός ότι αλκοτεστ στον σταθμάρχη έγινε 5,5 ώρες μετά το δυστύχημα. Ωστόσο όπως ο ίδιος ανέφερε έγιναν τοξικολογικές εξετάσεις σε τέσσερα από τα θύματα στα οποία δεν ανιχνεύτηκαν ουσίες πάνω από τα όρια.
Ο ίδιος ανέφερε την ύπαρξη ενός καπακιού δεξαμενής που ίσως δείχνει την ύπαρξη δεξαμενής αλλά και το ενδεχόμενη υπαρξη παράνομου φορτίου στο επιβατηγό και όχι το εμπορικό τρένο.
Αφήνοντας αιχμές για τη διαχείριση της υπόθεσης αναφέρθηκε σε πολιτικά πρόσωπα που εξαρχής ενεπλάκησαν, προκαλώντας την έντομη αντίδραση συγγενών των θυμάτων
Το σημείο που βρέθηκε το καπάκι
Το καπάκι
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ: