«Για το μετρό της Θεσσαλονίκης, οι δοκιμές από τον κατασκευαστή ξεκίνησαν πριν από 37 μήνες, τον Αύγουστο το 2021», αποκάλυψε όπως είπε για πρώτη φορά στον Status FM 107.7. «Αυτό δεν αφορά τον λειτουργό, αφορά τις δοκιμές από τον κατασκευαστή», τόνισε.
«37 μηνες πριν δεν ήταν το σύνολο της διαδρομής αλλά κομμάτια, αυτές οι δοκιμές ξεκίνησαν από τότε και εχουν ολοκληρωθεί από τον κατασκευαστή. Από την πλευρά του λειτουργού (...) η εταιρεία ξεκίνησε τις δοκιμές της στις 4 Οκτωβρίου του 2023 που υπέγραψε τη σύμβαση. Για 14 μήνες έκανε και θα κάνει τις απαραίτητες δοκιμές.
Σε σχέση με τις δηλώσεις του κ. Μυλόπουλου ότι το πρωτόκολλο προβλέπει 18 μήνες δοκιμών, ο κ. Κουρέτας ήταν κατηγορηματικός ότι δεν προβλέπεται απο πουθενά 18μηνο.
«Για 14μήνες έχουμε κάνει 2.300 ώρες εκπαίδευσης σε αντικείμενο λειτουργίας στο προσωπικό της Thema, περισσότερες από 1.900 ώρες σε αντικείμενο συντήρησης, όλες οι λειτουργίες και όλο το προσωπικό και όλες οι διαδικασίες ελέγχονται από τον διεθνή ανεξάρτητο φορέα πιστοποίησης TUV και αυτοί θα δώσουν το πιστοποιητικό επικύρωσης ασφαλείας», είπε ο κ. Κουρέτας.
«Το μετρό Θεσσαλονίκης θα δοθεί από τις 30 Νοεμβρίου σε εμπορική λειτουργία κανονικά, πλήρως ολοκληρωμένο με όλους τους σταθμούς», επανέλαβε ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό Νίκος Κουρέτας.
Ακούστε τη συνέντευξη εδώ: