Μερικές στιγμές της ημέρας ο περιφερειακός της Θεσσαλονίκης φτάνει στα όρια του κορεσμού. Ετσι αποφασίστηκε να γίνει ενας δεύτερος αυτοκινητόδρομος, πάνω από τον υφιστάμενο, σε ένα ύψος άνω των 6 μέτρων, εξήγησε μιλώντας στον Status και στην εκπομπή του Δημήτρη Βενιέρη, για την αναγκαιότητα του έργου του flyover, ο συγκοινωνιολόγος Βασίλης Προφυλλίδης.

Τόνισε πως πέρα από τις προσφυγές, όπως πχ για κόψιμο δέντρο, που ενδεχομένως να οδηγήσουν σε καθυστερήσεις στην έναρξη της κατασκευής του έργου, αν γίνει το flyover, όταν αρχίσει να υλοποιείται, οι τρεις λωρίδες θα γίνουν δύο. Η μείωση της κυκλοφοριακής ικανότητας θα είναι τουλάχιστον 40% και ενδεχομένως, κατά την υλοποίηση ακόμη και το 50%, καθώς στη μία λωρίδα θα γίνονται εργασίες.

Για τα μέτρα που θα ληφθούν ώστε να μην «πνιγεί» η Θεσσαλονίκη από τα κυκλοφοριακά προβλήματα που αναπόφευκτα θα δημιουργηθούν, ο κ. Προφυλλίδης τα χαρακτήρισε ως «πολύ λίγες ασπιρίνες για κάποιον που έχει πολύ σοβαρό πρόβλημα, δε θα φέρουν σχεδόν κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα».

Ο κ. Προφυλλίδης αναφέρθηκε επίσης και στην Περιφερειακή Οδό της Θεσσαλονίκης εξηγώντας γιατί δεν έχει Λωρίδα Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ).

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…