«Υπήρχε τεχνικό πρόβλημα; Εγινε κάτι άλλο;» διερωτήθηκε σημειώνοντας: «Από που και ποιος του έδωσε εντολή του Σταθμάρχη, και με ποιο τρόπο ενεργοποιήθηκε το κλειδί ώστε η μια αμαξοστοιχία να μπει στην αλλη γραμμή της καθόδου, και από ότι γνωρίζουμε όλοι και δεν ενημερώθηκαν ποτέ οι μηχανοδηγοί.
Δεύτερον, για κάποιο λόγο, τεχνικό πρόβλημα ή οτιδήποτε άλλο, αποφασίστηκε η μία αμαξοστοιχία να μπει στην άλλη γραμμή.
Υπήρχαν τα ανάλογα σήματα ώστε οι μηχανοδηγοί, πέραν από την ενημέρωση που όφειλαν να είχαν από τον κανονισμό λειτουργίας ότι η γραμμή πλέον είναι μονή;
Υπήρχαν τα ανάλογα σήματα; Δεν υπήρχαν. Και δε μιλάμε μόνο για την φωτοσήμανση».
«Υπάρχει ένας κανονισμός λειτουργίας του ΟΣΕ. Δηλαδή την κάθε κίνηση δεν την αποφασίζει μόνος του ο Σταθμάρχης.
Επιτρέπεται το 2023 να μην υπάρχουν συστήματα ασφαλείας; Εκανε το λάθος ο Σταθμάρχης ή ο οποιοσδήποτε ή πχ να μην ενεργοποιηθεί σωστά το κλειδί, σπάνιο ενδεχόμενο αλλά υπαρκτό».
Οπως τόνισε ο κ. Μπούρας «θα έπρεπε να υπάρχουν ασφαλιστικές δικλείδες ώστε αν ένα τρένο μπει κατά λάθος σε άλλη γραμμή, να ενεργοποιηθούν τα συστήματα ασφαλείας ώστε να ακινητοποιηθεί».