Σε εξέλιξη είναι αυτή την ώρα, η εκδήλωση παρουσίασης του έργου “Αναβάθμιση της Ανατολικής Εσωτερικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα” FlyOver, από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Στο βήμα για να παρουσιάσει τα έργα που θα αναβαθμίσουν την πόλη της Θεσσαλονίκης, βρέθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Ο κ. Σταϊκούρας παρουσίασε μια σειρά μέτρα και έργα για την Θεσσαλονίκη ενώ αποκάλυψε ότι μέσα στο 2024 το μετρό της πόλης θα είναι σε λειτουργία για τους πολίτες.

Το έργο του Flyover εντάσσεται στην ευρύτερη αναβάθμιση της Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 373,2 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία αφορά συνολικά σε 13 χιλιόμετρα. Πρόκειται για κομβικό έργο υποδομής, καθώς θα διασφαλιστεί καλύτερη σύνδεση με το αεροδρόμιο «Μακεδονία», την Εγνατία Οδό, τη νότια Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική, έχοντας πολυεπίπεδη θετική επίδραση στην οικονομία και στην καθημερινή ζωή των κατοίκων.

O νέος συμπληρωματικός υπέργειος άξονας θα έχει μήκος τέσσερα χιλιόμετρα, ενώ το χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει εκτεταμμένα έργα ανακατασκευής, βελτίωσης και κατά τόπους διαπλάτυνσης του υφιστάμενου δρόμου, εννέα ανισόπεδους κόμβους για την εξυπηρέτηση διασυνδέσεων, 10 νέες γέφυρες και τρεις νέες σήραγγες.

Στ. Κωνσταντινίδης-Υφ. Εσωτερικών: Το ζήτημα με τον Fly Over είναι να μην υπάρξουν καθυστερήσεις στην κατασκευή - Για φορολογικό ελ. Επαγγελματιών: Δεν μιλάμε για νέο φόρο, αλλά για κριτήρια, που προσπαθούμε να είναι δίκαια

Μέσα στις επόμενες ημέρες ξεκινούν οι εργασίες για την κατασκευή του flyover στη Θεσσαλονίκη. Ο υφυπουργός Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης Στάθης Κωνσταντινίδης, μιλώντας σήμερα (6/11) στον ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης Status 107,7 και στην πρώτη του συνέντευξη σε ΜΜΕ, τόνισε όσον αφορά τις επιπτώσεις στο κυκλοφοριακό της πόλης: «Μας απασχόλησε πάρα πολύ καιρό και ήρθαμε σε επαφή με όλους τους εμπλεκόμενους και ενδιαφερόμενους φορείς της πόλης και της ευρύτερης περιοχής και είναι γεγονός ότι οι διαστάσεις του είναι πολλαπλές. Αγγίζει τις καθημερινές ανάγκες, την πρόσβαση στην εργασία, την πρόσβαση στα εκπαιδευτικά ιδρύματα, την οικονομία».



Ο αναβαθμισμένος άξονας θα βελτιώσει ουσιαστικά την οδική ασφάλεια και θα συμβάλλει στην επίλυση κυκλοφοριακών προβλημάτων της Θεσσαλονίκης, καθώς υπολογίζεται πως θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα την ώρα ανά κατεύθυνση, διπλάσια σε σύγκριση με την υπάρχουσα κυκλοφοριακή ικανότητα. Θα συνεισφέρει παράλληλα, ειδικά σε συνδυασμό με το Μετρό, στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των μετακινήσεων, λόγω της αποσυμφόρησης των δρόμων της πόλης.

Η κατασκευή, που θα υλοποιηθεί μέσω ΣΔΙΤ, αναμένεται να διαρκέσει τέσσερα χρόνια και εκτιμάται ότι θα δημιουργηθούν περισσότερες από 1.000 θέσεις εργασίας. Με την λειτουργία του flyover το σχήμα ΑΒΑΞ–ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ θα αναλάβει την λειτουργία και συντήρηση όλου του Περιφερειακού Θεσσαλονίκης για περίπου 30 χρόνια ενώ οι χρήστες του δρόμου δεν θα πληρώνουν διόδια. Αυτό γιατί η σύμβαση ΣΔΙΤ προβλέπει πως η αποπληρωμή του έργου θα γίνεται με πληρωμές διαθεσιμότητας.



Την ίδια ώρα, σε εξέλιξη είναι διαμαρτυρία για την κατασκευή τoυ Fly Over που πραγματοποιούν μέλη συλλογικοτήτων έξω από το ξενοδοχείο όπου πραγματοποιείται η ενημέρωση για τις λεπτομέρειες και τα βήματα υλοποίησης του έργου.

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…