Την προσοχή των πολιτών μετά τα πρόσφατα περιστατικά τηλεφωνικής απάτης που συνέβησαν σε κατοίκους του δήμου Θέρμης εφιστά η διοίκηση του δήμου. Το τελευταίο διάστημα πραγματοποιούνται τηλεφωνικές κλήσεις σε ανυποψίαστους πολίτες από δήθεν υπάλληλους του δήμου Θέρμης, συγκεκριμένα των κοινωνικών υπηρεσιών του δήμου, ισχυριζόμενοι ότι συγκεντρώνουν χρήματα για ανήμπορους πολίτες.

«Εκμεταλλευόμενοι τη φιλανθρωπία και την αλληλεγγύη που αναπτύσσεται μεταξύ των ανθρώπων, ζητούν την κατάθεση χρηματικού ποσού σε συγκεκριμένο αριθμό λογαριασμού τραπέζης, δήθεν για να βοηθήσουν κάποιους ανήμπορους συνδημότες μας. Προς αποφυγή εξαπάτησης από επιτήδειους, που διαπράττουν τέτοιου είδους τηλεφωνικές απάτες, ο δήμος Θέρμης ενημερώνει τους πολίτες για ότι δεν έχει καμία απολύτως ανάμειξη με τα περιστατικά αυτά και ουδέποτε προέβη ή πρόκειται να προβεί σε τέτοιου είδους πρακτικές», σημειώνεται.

Τα φαινόμενα αυτά ολοένα αυξάνονται. Για τον λόγο αυτό η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας συμβουλεύει:

- Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όταν άγνωστοι προσπαθήσουν να σας πείσουν για την καταβολή χρηματικού ποσού, με το πρόσχημα επείγουσας ανάγκης συγγενικού – φιλικού προσώπου (π.χ. νοσηλεία σε νοσοκομείο). Το ίδιο μπορεί να προσπαθήσουν και τηλεφωνικά. Για τους ίδιους λόγους να μην ενδίδετε σε προτροπές για συνάντηση (ραντεβού κ.λπ.).

- Σε περιπτώσεις που άγνωστοι επικαλούνται έκτακτη ανάγκη γνωστού -συγγενικού σας προσώπου, να επιδιώκετε πάντα οι ίδιοι να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με το γνωστό – συγγενικό σας πρόσωπο, προς επιβεβαίωση των όσων επικαλούνται. Η επικοινωνία να γίνεται με δικό σας τηλέφωνο και κατόπιν δικής σας πρωτοβουλίας και να μην δέχεστε να μιλάτε με άτομο, το οποίο κάλεσαν οι άγνωστοι. Σε κάθε περίπτωση, να δηλώνετε ότι δεν πρόκειται να παραδώσετε χρήματα, εάν δεν εμφανιστούν οι γνωστοί – συγγενείς σας.

- Να μην δέχεστε σε καμία περίπτωση άγνωστα άτομα να σας οδηγήσουν σε Πιστωτικό Κατάστημα ή ΑΤΜ για ανάληψη χρηματικού ποσού.

- Επισημαίνεται ότι από νοσοκομεία ή από δημόσιες υπηρεσίες δεν χρησιμοποιείται η πρακτική υπάλληλοί τους να τηλεφωνούν ή να μεταβαίνουν σε οικίες ή σε δημόσιους χώρους και να ζητούν από πολίτες την καταβολή χρημάτων για υπηρεσίες που παρέχουν.

- Να έχετε πάντα διαθέσιμους τους τηλεφωνικούς αριθμούς, με τους οποίους πρέπει να επικοινωνήσετε σε περίπτωση ανάγκης (Αστυνομία, Πυροσβεστική, Νοσοκομεία, στενοί συγγενείς κ.ά.).

- Να ενημερώνετε πάντα τις αστυνομικές Αρχές, ακόμη και σε περίπτωση απόπειρας απάτης σε βάρος σας.

- Ενημερώστε φίλους, συγγενείς και κυρίως τους ηλικιωμένους, προκειμένου να μην πέσουν θύματα εξαπάτησης.

Περισσότερες συμβουλές για την αποφυγή εξαπάτησης πολιτών, υπάρχουν αναρτημένες στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας, στην ενότητα «Οδηγός του πολίτη/Χρήσιμες συμβουλές».

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…