Print this page

Οδηγίες για τον τρόπο που πρέπει να κινηθούν οι καταναλωτές για τα ψώνια τους για το πασχαλινό τραπέζι, δίνει ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή) Νίκος Τσεμπερλίδης.

Οπως τόνισε: «Είναι πολύ βασικό στοιχείο η έρευνα αγοράς. Δυστυχώς ο καταναλωτής δεν αφιερώνει πολυ χρόνο σε έρευνα αγοράς. Παίρνει απλά τα φυλλάδια από κανά δυο σούπερ μάρκετ στη γειτονιά κι έτσι ψωνίζει».

Ο κ. Τσεμπερλίδης υπογραμμίζει ότι για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές «μπορούν να απευθύνονται στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή. Να αποκτήσουν φωνή».

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…