«Θα είναι το πρώτο 24ωρο μετρό της Θεσσαλονίκης. Μετά τις γιορτές θα πάμε στην τελική ευθεία για την επέκταση προς την Καλαμαριά», είπε, ενώ πρόσθεσε πως σήμερα εκτελούνται από λεωφορεία 50 παραπάνω δρομολόγια.
Τα στοιχεία χρήσης δείχνουν ότι το μετρό έχει πάνω από 50.000 επικυρώσεις κάθε Σάββατο, με ιδιαίτερη απήχηση στους νέους. «Οι πολίτες το προτιμούν γιατί νιώθουν ασφάλεια», δήλωσε ο υπουργός.
Παράλληλα, προανήγγειλε νέα σύνδεση της πόλης με μέσα σταθερής τροχιάς από την Καλαμαριά μέχρι τη Σίνδο μέσω προαστιακού, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Για πρώτη φορά η Θεσσαλονίκη θα συνδέεται αδιάκοπα από το ένα άκρο ως το άλλο».
Για το περιστατικό στη Σίνδο και την τηλεδιοίκηση
Αναφερόμενος στο πρόσφατο περιστατικό στη Σίνδο, ο υπουργός ανέφερε ότι το σύστημα τηλεδιοίκησης λειτουργούσε κανονικά και πως «η χάραξη της πορείας του τρένου έγινε αυτόματα».
«Δεν υπήρχε καμία περίπτωση να μπει άλλο τρένο στην ίδια γραμμή», ανέφερε, επισημαίνοντας ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στην ελλιπή ενημέρωση των επιβατών και όχι σε βλάβη του συστήματος.
Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών παράλληλα διευκρίνισε ότι ο σταθμάρχης όφειλε να έχει προηγουμένως επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο της επόμενης στάσης, κάτι που δεν έγινε, με αποτέλεσμα να κληθεί σε απολογία.
«Έπρεπε να έχει προηγηθεί συνεννόηση πριν την αλλαγή πορείας», επισήμανε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι παράβαση υπήρξε και από την πλευρά του προσωπικού της αμαξοστοιχίας, καθώς όφειλε να ενημερώσει τους επιβάτες για τη διαδικασία.
Παράλληλα, τόνισε πως το σύστημα αυτόματης πέδησης έχει εγκατασταθεί σε 100 αμαξοστοιχίες, ενώ η εκπαίδευση των μηχανοδηγών πραγματοποιείται πλέον με προσομοιωτές.
Επιπλέον υπογράμμισε πως το μόνο σημείο στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη που δεν λειτουργεί η τηλεδιάσκεψη είναι στο κομμάτι που εκτελούνται τα έργα για τον Ντάνιελ, τα οποία ολοκληρώνονται το καλοκαίρι και πηγαίνουν με πάρα πολύ ταχείς ρυθμούς για τα δεδομένα δημοσίων έργων της Ελλάδας.
πηγή voria.gr