Ποινές φυλάκισης 18 μηνών με 3ετη αναστολή, αποφάσισε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Λαμίας για τον μηχανοδηγό και τον προϊστάμενο βάρδιας της αμαξοστοιχίας «602» που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη τον Σεπτέμβριο του 2019 και στο Σιδηροδρομικό Σταθμό του Δομοκού από αμέλεια και με τις πράξεις τους είχαν προκαλέσει τον τραγικό θάνατο 64χρονου επιβάτη.

Το τραγικό συμβάν είχε λάβει χώρα γύρω στις 03:00’ ξημερώματα Δευτέρας 30 Σεπτεμβρίου. Η αμαξοστοιχία είχε αποβιβάσει τους επιβάτες στο Σταθμό και ο 64χρονος φέρεται να είχε κατέβει προσωρινά κι εκείνος από το τραίνο. Όταν προσπάθησε να εισέλθει ξανά σε αυτό, το τραίνο είχε ήδη ξεκινήσει με ανοιχτή την πόρτα από την οποία ο 64χρονος προσπαθούσε να ανέβει. Αποτέλεσμα ήταν να τραυματιστεί σοβαρότατα στο χέρι (ακρωτηριάστηκε) και να εκπνεύσει από αιμορραγία πριν προλάβει να φτάσει ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για να τον παραλάβει ή να του προσφέρει βοήθεια, σύμφωνα με το lamiareport.gr.

Κανείς μέσα στο τρένο δεν φαίνεται να είχε καταλάβει κάτι και τον άτυχο άνδρα είδαν οι άνθρωποι που είχαν κατεβεί στο Σταθμό και περίμεναν μεταφορικό μέσο για να τους πάρει από κει.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο το τραγικό αυτό συμβάν θα είχε αποφευχθεί αν οι κατηγορούμενοι δεν παρέλειπαν να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες και να ελέγξουν οπτικά αν είναι ανοιχτές οι πόρτες και αν υπήρχαν επιβάτες κοντά στην αμαξοστοιχία.

Καταδικάστηκαν στην ανωτέρω ποινή, καθώς το Δικαστήριο έλαβε υπόψιν και για τους δύο το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου, ενώ δόθηκε και αναστέλλουσα δύναμη στην έφεση.

Να σημειωθεί ότι στο κατηγορητήριο υπήρχε και τρίτος κατηγορούμενος για το τραγικό συμβάν και συγκεκριμένα ο συνοδός της αμαξοστοιχίας, ο οποίος και αθωώθηκε. Όπως προέκυψε από την κατάθεση του ίδιου αλλά και τη μαρτυρία της γυναίκας του, το μοιραίο εκείνο βράδυ βρισκόταν στο σπίτι τους στη Θεσσαλονίκη και εκ παραδρομής φαινόταν στο φύλλο πορείας της αμαξοστοιχίας.
πηγή thestival.gr
Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…