Πρόταση για επαναφορά της σχολικής στολής έχει κατατεθεί σε δημοτικό σχολείοτης Αττικής από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, μία πρόταση που έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις μεταξύ των γονέων, με άλλους να την υποστηρίζουν και άλλους να την καταδικάζουν.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Mega, την περασμένη εβδομάδα οι γονείς του συγκεκριμένου σχολείου έλαβαν ένα έντυπο που καλούνται να συμπληρώσουν και να υπογράψουν, εφόσον συμφωνούν με την απόκτηση σχολικής στολής. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στο έγγραφο, η εν λόγω ιδέα αφορά “την ενδυματολογική ομοιομορφία των μαθητών με αναγραφόμενο το έμβλημα του σχολείου, προσδίδοντάς τους ένα αναβαθμισμένο σχολικό προφίλ”.

Όπως εξήγησε η γραμματέας του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, Ιωάννα Ρουμελιώτη: “μιλάμε για ένα φουτεράκι και μία φόρμα, όχι κάτι στολές από περασμένες δεκαετίες. Είναι μία ιδέα που θα θέλαμε να ρωτήσουμε τους γονείς αν μπορεί να υλοποιηθεί. Δεν είναι κάτι υποχρεωτικό”.

Η πρωτοβουλία ξεκίνησε με γνώμονα την εκμηδένιση των ανισοτήτων, να μην υπάρχουν δηλαδή παιδιά που νιώθουν μειονεκτικά επειδή δεν μπορούν να αγοράσουν γνωστές μάρκες, όπως άλλοι συμμαθητές τους, ενώ ορισμένοι γονείς επικαλούνται και το ακατάλληλο κατ΄αυτούς ντύσιμο μαθητριών της 6ης Δημοτικού που φορούν μίνι.

Όμως αρκετοί είναι οι γονείςπου διαφωνούν κάθετα με την ιδέα αυτή. Όπως ανέφερε η μητέρα μίας μαθήτριας: “Εγώ μίλησα με τον διευθυντή και του είπα ότι αυτό που πάτε να κάνετε είναι παράνομο. Και γυρνάει και μου λέει ‘δεν είναι υποχρεωτικό, είναι προαιρετικό. Τι σημαίνει αυτό; Καταλαβαίνετε τι έχει να γίνει τώρα στο σχολείο αυτό; Θα γίνει bullying”.

Για την ώρα το μέτρο δεν έχει εφαρμοστεί, καθώς ακόμα διερευνάται το πόσοι γονείς συμφωνούν. Αν συμφωνήσουν αρκετοί, τότε θα προχωρήσουν με την παραγγελία των ρούχων.

Σημειώνεται ότι η υποχρεωτική σχολική ποδιά έχει καταργηθεί από το 1982, όμως δεν υπάρχει κάποια νομοθεσία που να απαγορεύει τη χρήση μίας σχολικής ενδυμασίας, εφόσον αυτή είναι προαιρετική και δεν επιβάλλεται στους μαθητές να τη φορέσουν.

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…