Ξεκινάει από τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου το πιλοτικό πρόγραμμα του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, με σκοπό την εξάλειψή του φαινομένου της εισιτηριοδιαφυγής.

Μετά από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕΘ, τίθεται σε πιλοτική εφαρμογή η είσοδος των επιβατών μόνο από την μπροστινή πόρτα σε λεωφορεία 20 γραμμών, αστικής και περιαστικής ζώνης του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ.

Οι λεωφορειακές γραμμές που εντάσσονται πρώτες στον σχεδιασμό είναι οι εξής:

Νο 4 Καλαμαριά-Χαριλάου
Νο 7 Αγ. Ιωάννης-Πανεπιστήμιο
Νο 11Τ Πυλαία-Χαριλάου
Νο 24 Πλ. Ελευθερίας-Χίλια Δένδρα
Νο 26 Καλλιθέα-Πλ. Ελευθερίας
Νο 28 Τ.Σ.Ευκαρπίας-Σκλαβενίτης-Παπαγεωργίου-Πανεπιστήμιο
Νο 30 Τριανδρία-Αποθήκη
Νο 35 Μετέωρα-Βενιζέλου
Νο 37 Ν.Σ.Σ.-Βενιζέλου
Νο 38 Νέα Ευκαρπία-Αριστοτέλους
Νο 42 Κορδελιό-Κοιμητήρια Ευόσμου
Νο 43 Τοπικό Ευόσμου
Νο 53 Τοπικό Σίνδου
Νο 53 Τοπικό Σίνδου- Γ' Φάση ΒΙ.ΠΕ.Θ.
Νο 59 Τοπικό Πεύκων
Νο 60 Πανόραμα-Νέο Πανόραμα
Νο 61 Χορτιάτης-Διασταύρωση
Νο 90 Μάλγαρα-Κουφάλια
Νο 91 Τοπικό Λαγκαδά
Νο 92 Κουφάλια-Άθυρα-Ραχώνα

«Ο σχεδιασμός αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες λεωφορειακές γραμμές αν κριθεί απαραίτητο», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

«Είναι γνωστό ότι ο στόλος των αστικών λεωφορείων ανανεώνεται διαρκώς. Το μετρό της Θεσσαλονίκης θα φέρει νέα, καταλυτική βελτίωση στις μετακινήσεις. Ο επιβάτης και ο πολίτης πλέον μπορεί να ανταποδώσει με τη στήριξη του το έργο των αστικών μετακινήσεων και να πληρώνει το εισιτήριο του, που είναι από τα οικονομικότερα στην Ευρώπη. Ο ΟΣΕΘ ως Αρχή Μεταφορών , θα καταγράψει τα δεδομένα και σε συνεργασία με το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα αναλύσει τα στοιχεία, προκειμένου να ληφθούν οριστικές αποφάσεις για σειρά παρεμβάσεων», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας.

πηγή voria.gr

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…