Η Black Friday δεν έχει σε καμία περίπτωση την αξία που είχε πριν από χρόνια για τους Αμερικανούς καταναλωτές – γεγονός που προφανώς οφείλεται στις διαδικτυακές αγορές της «Cyber Monday», αλλά και τις δραματικές επιπτώσεις που είχε ο κορωνοϊός στο λιανικό εμπόριο.

Ωστόσο, οι καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες – όπου η Black Friday είναι μία παράδοση ετών – επέστρεψαν την προηγούμενη Παρασκευή στα καταστήματα για να αγοράσουν ρούχα, ηλεκτρονικά και άλλα αντικείμενα.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Black Friday αυξήθηκαν κατά 29,8% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Mastercard, που καταγράφει τις πληρωμές στα καταστήματα, αλλά και διαδικτυακά, εξαιρουμένων των πωλήσεων αυτοκινήτων. Οι διαδικτυακές πωλήσεις κατέγραψαν αύξηση 10,6% σε σχέση με πέρυσι, ενώ οι πωλήσεις στα καταστήματα ενισχύθηκαν κατά 42,9%.

Μάλιστα, τα στελέχη της Mastercard εκτιμούν ότι οι πωλήσεις θα παραμείνουν σε υψηλά επίπεδα κατά τη διάρκεια της εορταστικής σεζόν.

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…