Ακόμα και μέσα στο καλοκαίρι ενδέχεται να ξεκινήσουν τα έργα κατασκευής του πολυαναμενόμενου έργου για την απευθείας οδική σύνδεση της 6ης προβλήτας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό, μήκους 3,5 χιλιομέτρων. Όπως επισήμανε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού ΑΕ (ΕΟΑΕ), Κωνσταντίνος Κουτσούκος, η σύμβαση της ΕΟΑΕ με την εταιρεία ΑΚΤΩΡ για την ολοκλήρωση του έργου (σ.σ. για το οποίο η αρχική εργολαβία είχε ανατεθεί στην εταιρεία ΒΙΟΤΕΡ το ...μακρινό 2006) «αναμένεται να υπογραφεί μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα, ώστε μετά και την ολοκλήρωση της προβλεπόμενης διαδικασίας στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, ο ανάδοχος να εγκατασταθεί στο εργοτάξιο και να ξεκινήσουν οι εργασίες».

«Η αίσθησή μου είναι ότι οι εργασίες, διάρκειας 30 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης, θα ξεκινήσουν μέσα στους επόμενους δύο μήνες, και το έργο θα προχωρήσει γρήγορα, κλείνοντας έτσι μια εκκρεμότητα άνω των 10 ετών, που είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος που μπορέσαμε να τη διευθετήσουμε» σημείωσε ο κ.Κουτσούκος (σ.σ. η εταιρεία ΒΙΟΤΕΡ είχε σταματήσει τις κατασκευαστικές εργασίες στα μέσα του 2010, λόγω συμβατικών εμπλοκών. Η επαναδημοπράτηση του έργου έγινε από την ΕΟΑΕ τον Απρίλιο του 2020 και ο διαγωνισμός διενεργήθηκε τον Μάιο του ίδιου έτους). Ο κ. Κουτσούκος υπενθύμισε ότι το έργο της οδικής σύνδεσης, προϋπολογισμού περίπου 60 εκατ. ευρώ, αναπτύσσεται επί αμφίδρομης -κατά το μεγαλύτερο τμήμα της- οδογέφυρας, που έχει μείνει ημιτελής, η οποία συνδέει απευθείας την 6η προβλήτα με τον αυτοκινητόδρομο του ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό. Το έργο περιλαμβάνει επίσης άλλα μικρότερα τεχνικά έργα στο τοπικό οδικό δίκτυο του Καλοχωρίου.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…