Οδηγίες για όσα ισχύουν για ακυρώσεις εισιτηρίων σε παραστάσεις και συναυλίες εξέδωσε το ΚΕΠΚΑ. 

Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών αναφέρει στην ανακοίνωσή του:

Σύμφωνα με το άρθρο 16 του Ν. 4708/21.7.2020 που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 140Α/21-7-2020, σε περίπτωση που ακυρωθεί ή αναβληθεί (ή έχει ακυρωθεί ή έχει αναβληθεί) μια συναυλία, θεατρική παράσταση, ή κάποιο άλλο ζωντανό θέαμα, ή ακρόαμα, από 25 Φεβρουαρίου 2020 έως και 30 Σεπτεμβρίου 2020 εάν ο διοργανωτής υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη οποιοδήποτε ποσό που ο πελάτης έχει καταβάλει ως αντίτιμο εισιτηρίου, ο διοργανωτής δύναται να προσφέρει στον πελάτη, αντί της επιστροφής των χρημάτων, ισόποσο πιστωτικό σημείωμα ισχύος έως τις 30.9.2021.

Εάν για οποιοδήποτε λόγο κατά τη λήξη της ισχύος του πιστωτικού σημειώματος, δεν έχει χρησιμοποιηθεί αυτό από τον πελάτη, ο πελάτης δικαιούται και ο διοργανωτής υποχρεούται να καταβάλει στον πελάτη χρηματικό ποσό ίσο με την αξία του πιστωτικού σημειώματος έως τις 31.10.2021.

Το άρθρο αυτό προβλέπει ότι ο καταναλωτής δεν είναι υποχρεωμένος να δεχτεί το πιστωτικό σημείωμα (κουπόνι - voucher). Μπορεί να επιμείνει να πάρει πίσω τα χρήματά του. Ένας λόγος, που οι καταναλωτές είναι καλό να επιμείνουμε στην επιστροφή του αντιτίμου των εισιτηρίων είναι ότι τα πιστωτικά σημειώματα δεν έχουν καμία εγγύηση, σε περίπτωση πτώχευσης του διοργανωτή.

Επειδή, όμως, την περίοδο της πανδημίας, «πολλά έχουν δει τα μάτια μας», στο ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών καλούμε όλους τους καταναλωτές να απευθύνονται στο ΚΕ.Π.ΚΑ., σε περίπτωση που ο διοργανωτής αρνείται την επιστροφή των χρημάτων.

Πηγή: thestival.gr

Η εταιρεία

Η έγκυρη ενημέρωση και η ποιοτική ψυχαγωγία στη Θεσσαλονίκη έχουν «υπογραφή»...

 

 

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…